De verschillende onderdelen van Office bieden steeds meer mogelijkheden om aan uitwisseling van gegevens te doen. Excel werkbladen worden geïntegreerd in PowerPointpresentaties, mails bevatten tabellen die uit Excel worden geïmporteerd enz. … OneNote biedt een organisatieruimte om informatie uit verschillende Office-programma's en andere bronnen (internet) overzichtelijk bij te houden en te organiseren zodat het voldoet aan de behoefte van de gebruiker vanuit zijn/haar functie of project. OneNote laat ook toe die informatie te delen met anderen.
Deze opleiding leert U op korte tijd efficiënt om te gaan met dit softwarepakket.

Praktische informatie: 
Startdata zijn nog niet beschikbaar. Blijf op de hoogte of stel een vraag over deze opleiding.
Doelgroep: 

U wil efficiënter notities nemen en informatie bundelen uit verschillende bronnen (en deze delen met anderen).

Programma: 
  • Overzicht van de OneNote werkruimte
  • Secties en pagina's
  • Notities nemen en vormgeven
  • Opzoeken en verzamelen van informatie
  • Notities zoeken en organiseren
  • Veiligheidsinstellingen in OneNote
  • Notities delen met anderen
  • OneNote gebruiken met andere Office-toepassingen
  • OneNote als mobiele applicatie