Prijs: 
Inschrijving €275 (incl. btw)
Extra kosten:

    Bespaar op deze opleiding

    Voor KMO's is marketing vaak een evenwicht zoeken tussen het vinden van betaalbare oplossingen, betrouwbare partners, het afwegen van hippe buzzwords en stilletjes hopen dat het opbrengt. Nochtans kan elke onderneming, van eenmanszaak tot KMO, veel leren van de trucs en processen die wereldwijde marktleiders gebruiken om hun klanten te verleiden en van hen loyale ambassadeurs te maken.

    De sessie KMO Branding leidt u langs de mechanismen van consumentenpsychologie, toont hoe u met een beperkt budget een solide merkpositionering realiseert en leert u aan de hand van succesvolle cases en concrete uitdagingen hoe u van uw KMO een sterk merk moet maken. De methodes die topmerken gebruiken worden onthuld en we vertalen de conclusies uit peperdure marketingresearch naar ideeën die u zelf kan toepassen op kleine schaal. De ideale workshop om uw merkimago en marketing op te frissen, de perceptie bij uw doelgroep te verbeteren en uw klanten voorgoed aan u te binden.

    Koffie en broodjeslunch zijn in de prijs begrepen.

    Docent - Michaël Verbeeck:

    Michaël is Brand Strategist en Managing Partner bij Pavlov Branding. Ervoor deed Michaël een rijke ervaring op bij RCA Group, JCI en Talking Heads.

    Praktische informatie: 
    Campus Startdatum Startuur Lesmomenten Aantal uren
    Hasselt 17-02-2017    09:00 1 vr vm-nm 6 Schrijf in
    Doelgroep: 

    Bedrijfsleiders, zaakvoerders, zelfstandigen, marketeers binnen de KMO... Iedereen die van zijn KMO een sterk merk wil maken.

    Programma: 

    Modules van de sessie

    1. Je merk als het kapitaal van je onderneming: wat is het belang van branding voor jouw bedrijf en hoe heeft het een weerslag op je van communicatie en verkoop
    2. Perceptie als driver van je merk: wat zijn rationele en emotionele argumenten in hedendaags koopgedrag en hoe kan je merk hierop inspelen?
    3. Schrijven aan je merkverhaal: hoe stem je de communicatieboodschappen van je bedrijf af op de noden en verwachtingen van je klant?
    4. Je merk vertalen naar communicatie en marketing: welke kanalen en tactieken zet je in om maximale impact te halen met je communicatie?

    Elk van de onderdelen gaat gepaard met heel wat voorbeelden en ook een aantal oefeningen die we ter plaatse uitvoeren.