3D character rigging

In deze opleiding leer je de basis van hoe je een 3D figuur klaar maakt om te animeren.

We voorzien een 3D character van een skelet en leren hoe je het model er mee associeert.

Vervolgens maken we emotieve gezichtsuitdrukkingen. Het doel van deze opleiding is dat je technieken leert om figuren klaar te maken om te animeren en/of motioncapture data aan te linken.

 

Duurtijd
  • Onbekend
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Doelgroep

Iedereen die karakters wil riggen voor animatie, games en VR.

Toelatingsvoorwaarden

Vlot kunnen werken op pc is een must!

a) 3d studio max (interface, navigatie)
b) rigging tools (bones, skinweighting)
c) Importeren van geschikte 3D modellen
d) Creëren van virtueel skelet om vervolgens te associëren met het 3D model
e) facial animation d.m.v. morph targets
e) Model Linken aan motion capture data om te animeren

  • Genk T2-campus

ZBrush modeling

€295.00 €243.80
  • Genk T2-campus

Summer School: Basis tekenen als instap voor grafische opleidingen

€295.00 €243.80
  • Genk T2-campus

Voltijdse dagopleiding Virtual reality animation producer

€1195.00 €987.60
  • Genk T2-campus

Voltijdse dagopleiding Visual effects artist

€1195.00 €987.60
  • Genk T2-campus

Voltijdse dagopleiding 3D artist

€1195.00 €987.60