Betaalmogelijkheden voor retail: van cash tot bitcoin

Prijs: 
Inschrijving €95 (incl. btw)
Extra kosten:

    Bespaar op deze opleiding

    Wil je weten welke betaalmogelijkheden het meest optimaal zijn voor jouw business model? Of zie je het bos door de bomen niet meer doorheen de enorme hoeveelheid betaalmogelijkheden? Deze opleiding van 1 avond tracht je een duidelijk overzicht te geven van de veelheid aan betaalmiddelen. Op het einde van de avond weet je perfect welke methodes voor jou het best passen bij jouw bedrijfsprofiel!

    Deze opleiding van 3u richt zich specifiek op betaalmogelijkheden in de retailsector. Heden ten dage zijn er onnoemelijk veel betaalmogelijkheden zowel online als in de store zelf. Denk maar aan de bankkaart, paypal of de bancontact app. Cash lijkt in vele gevallen zelfs nu al voorbijgestreefd. Maar, we staan nog slechts aan de vooravond van heel wat andere doorbraken. Zo zijn er al bestaande betaalmiddelen - zoals de bitcoin - waarvan de modale cliënt of verkoper weinig tot geen kennis heeft. Of denk maar aan de winkel van de (nabije) toekomst, waar je als klant zomaar naar buiten kan wandelen terwijl je mobieltje de rekening betaalt. Samsung ontwikkelt momenteel zelfs een methode waarbij betalen via de smartwatch mogelijk wordt. Betaalmogelijkheden worden meer en meer een onderdeel van de totale customer journey. De term Etail neemt op die manier steeds meer de bovenhand op Retail …

    Praktische informatie: 
    Campus Startdatum Startuur Lesmomenten Aantal uren
    Hasselt 26-02-2018    19:00 1 ma av 3 Schrijf in
    Doelgroep: 

    Elke professional die te maken krijgt met betalingen, online of offline en die een overzicht wil van de beste mogelijkheden voor de eigen business.

    Programma: 

    In deze opleiding brengt de docent de diverse mogelijkheden in kaart, verschaft hier een duidelijk overzicht van en schetst bij elke mogelijkheid de voor- en nadelen. Zo zal de cursist een goed inzicht krijgen in de mogelijkheden binnen zijn of haar sector. De opleiding wil een realistisch beeld ophangen van elke mogelijkheid tot betalen. De deelnemer aan de opleiding moet na deze 3u een weloverwogen keuze kunnen maken voor de meest efficiënte betaalmethode voor zijn cliënteel. Die betaalmethode moet bovendien bijdragen tot de beleving van de klant oftewel de totale customer journey positief beïnvloeden. De cursist zal aanvoelen welke trends en voorspellingen écht realistisch zijn en welke eerder tot de science fiction scene behoren.