Blender 3D - modeling voor game assets
Blender 3D - modeling voor game assets
In detail
Het lijkt eenvoudig, low poly assets ontwikkelen voor je game. Mààr, wanneer je meshes en textures aanmaakt voor Unreal, moet je rekening houden met een aantal factoren voor optimale grafische performance. Met een concreet project leer je op een slimme manier zuivere assets maken in Blender. Op die manier verloopt de export naar een game engine, in deze cursus Unreal, zonder problemen. Een goede voorbereiding zorgt later voor een goede performance en run-time in je game.
De opleiding verloopt volledig op de T2-campus, hardware en software zijn voorzien. Een externe schijf of USB-stick om je werk mee naar huis te nemen is aan te raden.
Je hebt al intermediate ervaring in modelleren in Blender - dit is niet voor Blender beginners. We werken verder met Unreal game engine, voorkennis is niet nodig.
Programma
Bekijk het volledige programma
Deze opleiding op maat van je bedrijf? Vragen over deze opleiding?Worden oa behandeld, asset modeling van A tot Z:
- High poly maken: Opensubdiv modeling
- Low Poly maken: Topology
- Baken
- Unwrappen
- Lightmaps
- Collisions
- Lod's
Heb je nog een vraag?
Nog iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hieronder aan onze medewerkers en we helpen je graag verder.