Bloggen of Vloggen: dat doe je zo!

Beeld wordt steeds belangrijker en je hoort wel eens zeggen dat je zonder bewegend beeld geen goede marketing meer kan voeren. Maar is dat wel zo? Is de tekstuele content helemaal dood? In deze cursus leer je hoe belangrijk zowel bloggen als vloggen zijn en hoe je de 2 optimaal kan combineren.

Genk T2-campus

29/01/2019

m
d nm
w
d nm
v
z
z
Inschrijvingsprijs
Duurtijd
  • 1 sessie op 1 week
Locatie
  • Genk T2-campus
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

In deze cursus geeft de docent je een correct beeld van de strategie achter zowel bloggen als vloggen. Hij laat je zien in welke situaties je beter gebruik maakt van een blog of voor welke doelgroepen vloggen het ultieme middel is. Hij vertrekt vanuit een globale marketingstrategie en hoe je beide tools kan combineren om een top resultaat te bekomen. 

In het 2e deel van de cursus leert de docent je hoe hier effectief mee van start te gaan. Tips en tricks omtrent het schrijven van een blog en het creëren van interessante videocontent komen ruimschoots aan bod.

De cursus start vanuit de basisbeginselen van beide tools, voorkennis is dus niet vereist.

Docent:

Brecht Machiels - Brecht is reeds van jongs af aan bezig met blogs en ontdekte de laatste jaren ook de videoblog. Vanuit zijn studie Communicatiemanagement besteedt hij de laatste tijd enorm veel aandacht aan zowel blog als vlog en experimenteert hij steeds met de nieuwste technologieën en ideeën. Bij hem ben je aan het juiste adres om zelf actief met blogs en vlogs aan de slag te gaan.

Doelgroep

Elke ondernemer, marketeer, werknemer ... die actief met blogs en/of vlogs aan de slag wil gaan en dit wil doen vanuit een duidelijke visie en doelgroepbenadering.

Bloggen en Vloggen:

- Basisprincipes

- Doelgroepbepaling

- Contentmarketing

- Combinatiestrategie

- Zelf aan de slag

- Tips en tricks

...

De cursus gaat door in kleine groepen waardoor er zeker ruimte is voor persoonlijke vragen en cases.

Genk T2-campus

m
d nm
w
d nm
v
z
z

29/01/2019

Genk T2-campus

Start: 29/01/2019

m
d nm
w
d nm
v
z
z
Start Einde Room
di 29/01/2019 13:00 16:00
do 31/01/2019 13:00 16:00
OPGELET! Dit is het overzicht van de geplande lessen. Houd er echter rekening mee dat, door onvoorziene omstandigheden, een afwijking van de planning steeds mogelijk is. Wij zullen er steeds naar streven om in een onderling overleg naar een geschikt inhaal-/lesmoment te zoeken.
Brecht Machiels

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€123.97
Incl.€150.00

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 40% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 86.779
  • KO** 74.382

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • Hasselt

Facebookmarketing

€150.00 €123.97
  • Hasselt

Succes met Instagram (basis)

€150.00 €123.97
  • Genk T2-campus
  • OFFICENTER GEEL NV
  • Hasselt

Social Selling

€195.00 €161.16
  • Hasselt
  • Westerlo

Social media consultant

€495.00 €409.09
  • Hasselt

Praktische snelcursus Verkooptechnieken Basis

€195.00 €161.16