BouwOffice - Finance Basis

BO Finance

Ieder bouwbedrijf heeft nood aan een stevig en goed boekhoudpakket dat probleemloos integreert met de projectopvolging. De boekhouding is immers een belangrijke informatieleverancier voor een goede opvolging. Een goede integratie is dus noodzakelijk.
BouwOffice Finance bevat alle elementen van een klassieke (financiële) boekhouding en wordt gecombineerd met een volledig geïntegreerde analytische boekhouding. Naast het registreren van de courante verrichtingen (verkoop, aankoop, diversen, klanten en leveranciers) is een opvolging per kostenplaats (werf, machine, stock, hulpplaatsen) en kostensoort perfect uitgewerkt.

KPD Services

29/01/2019

m
d d
w
d
v
z
z
Inschrijvingsprijs
Sector
Duurtijd
  • 2 sessies
Locatie
  • KPD Services
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

BouwOffice Finance Basis
Met de module BO Finance kan U een volledige financiële en (geïntegreerde) analytische boekhouding voeren. In deze opleiding leert u alle kneepjes om de courante verrichtingen van een boekhouding in het bouwbedrijf te registeren.

We hebben deze opleidingen voornamelijk toegespitst op het goed (boekhoudkundig) gebruik. In de basisopleiding komen alle courante (boekhoudkundige) verrichtingen voor. Voor sommige specifieke zaken hebben we een gespecialiseerde module opgesteld: de opzet van een nieuw dossier, opzet/inrichting/verrichtingen ingeval er met meerdere bedrijven in groepsverband wordt gewerkt (intercompany, pré-consolidatie) en zeer specifiek: de module investering en afschrijvingen. In de analytische boekhouding wordt ook aandacht geschonken aan de link met de projectopvolging (analytische plaatsen, analytische soorten, integratie met hulpplaatsen en subadministraties), etc..
De opleidingen werden zo ingericht dat slechts een minimale boekhoudkundige voorkennis noodzakelijk is. In alle opleidingen zitten oefeningen verwerkt waarbij we zoveel mogelijk richten op de functionaliteiten en minder op de specifieke boekhoudige vereisten voor verwerking (daarvoor zal in een latere fase een echte boekhoudcursus ‘dubbel boekhouden voor het bouwbedrijf’ voor worden georganiseerd).

Doelgroep

administratieve medewerkers, hulpboekhouders en andere die zullen moeten instaan voor de registratie van bewegingen in de boekhouding.

De cursus is opgebouwd uit een aantal grote bouwstenen. Elk blok wordt met de nodige diepgang behandeld:
• Registratie van de (basis) verrichtingen
• De periodieke BTW aangifte
• Leveranciersadministratie
• Klantenadministratie
• Diverse boekhoudkundige taken

Een voorkennis van boekhouding is meegenomen, maar niet specifiek vereist. Bij de registratie van de diverse boekhoudstukken is het handig een idee te hebben van hoe deze op een correcte manier gecodeerd moeten worden (rekeningstelsel).

KPD Services

Stadsbeemd 1013 , 3545 HALEN

m
d d
w
d
v
z
z

29/01/2019

KPD Services

Stadsbeemd 1013 , 3545 HALEN

Start: 29/01/2019

m
d d
w
d
v
z
z
Start Einde Lokaal
di 29/01/2019 09:00 12:00 0EXTERN 2
di 29/01/2019 13:30 16:30 0EXTERN 2
di 05/02/2019 09:00 12:00 0EXTERN 2
di 05/02/2019 13:30 16:30 0EXTERN 2
OPGELET! Dit is het overzicht van de geplande lessen. Houd er echter rekening mee dat, door onvoorziene omstandigheden, een afwijking van de planning steeds mogelijk is. Wij zullen er steeds naar streven om in een onderling overleg naar een geschikt inhaal-/lesmoment te zoeken.
Pieter Heymans

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€850.00
Incl.€1028.50

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 40% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 595
  • KO** 510

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • KPD Services

BouwOffice - Logistiek operationeel

€786.50 €650.00
  • KPD Services

BouwOffice - Project Vorderingsstaten

€544.50 €450.00
  • KPD Services

BouwOffice - Project Nacalculatie

€544.50 €450.00
  • KPD Services

BouwOffice - WIC Aankoop

€544.50 €450.00
  • KPD Services

BouwOffice - Finance Analytische Boekhouding

€302.50 €250.00