BouwOffice - Logistiek Basis

BO Logistiek

In elk bouwbedrijf is er altijd wel enige nood aan een goed werkend depot. In de module BouwOffice Logistiek kunnen we alle logistieke noden van een bouwbedrijf opvolgen. Zowel magazijn (artikelen, stock) als materieel (individueel, collectief, bekisting) komen aan bod. We willen niet alleen weten wat we hebben, maar we zouden ook best opvolgen waar alles zich bevindt : via de nauwkeurige registratie van de bewegingen kunnen we eenvoudig een inventaris maken, niet alleen van het depot maar ook per werf. Dit is ook bijzonder handig als we aan een keuringsorganisme een lijst moeten bezorgen van het te keuren materieel op een werf. Via de perfecte integratie met de analytische boekhouding worden de kosten van een magazijnuitlevering ook automatisch opgenomen bij de kosten van de werf. Uiteraard gebeurt hetzelfde voor het gebruik van de eigen tuigen en materieelstukken.
We hebben de opleiding opgesplitst in twee grote onderdelen: de basis (wat en waar) en het operationele (beheer). Het eerste deel behandelt de basis van het pakket. De nadruk ligt hier op de bibliotheken (artikels, materieel), de inkoop en de registratie van de bewegingen. Tevens wordt er ook stilgestaan bij het gebruik van de behoeftebon om de werking van het magazijn te stroomlijnen. In het tweede deel (zie BouwOffice Logistiek – operationeel) wordt de nadruk gelegd op de operationele ondersteuning van het logistieke apparaat (onderhoud, keuringen, tellerstanden, regieprestaties).

KPD Services

11/10/2018

Inschrijvingsprijs
Sector
Duurtijd
  • voorlopig onbekend
Locatie
  • KPD Services
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

BouwOffice Logistiek Basis
Deze opleiding behandelt de basis van het pakket BouwOffice Logistiek.  De nadruk ligt hier op de bibliotheken (artikels, materieel), de inkoop en de registratie van de bewegingen. Tevens wordt er ook stilgestaan bij het gebruik van de behoeftebon om de werking van het magazijn te stroomlijnen.

Doelgroep

alle betrokkenen van het logistiek proces in het bouwbedrijf, meer bepaald magazijn en materieel. De opleiding kan ook een toegevoegde waarde leveren voor verantwoordelijken van het bedrijf die een inzicht proberen krijgen hoe de kosten die ten laste worden gelegd van de bouwprojecten tot stand komen.

• Bibliotheken: artikels, individueel en collectief materieel, bekisting, leveranciers
• Registratie van bewegingen: mutaties, overbrengingen
• Logistieke inkoop: bestellingen, recepties, (eenvoudige) factuurgoedkeuring

KPD Services

Stadsbeemd 1013 , 3545 HALEN

Bijna volzet

11/10/2018

Start Einde Tijdspanne

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€650.00
Incl.€786.50

Andere kosten

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 40% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 455
  • KO** 390

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • KPD Services

BouwOffice - Project Calculatie en Offertevorming

€544.50 €450.00
  • KPD Services

BouwOffice - WIC Inleiding

€302.50 €250.00
  • KPD Services

BouwOffice - WIC Aankoop

€786.50 €650.00
  • KPD Services

BouwOffice - Immo Verkoop

€544.50 €450.00
  • KPD Services

BouwOffice - Immo Budgetbeheer

€544.50 €450.00