Customer Experience: een introductie

Ervaar je ook dat het overtuigen van klanten steeds moeilijker wordt? Lijkt het je een onmogelijke opgave op te boksen tegen de wildgroei aan webshops met hun super voordelige tarieven? Geen paniek! Je sales vooruit helpen is echt wel mogelijk.
Het creëren van beleving en een positieve klantervaring zijn hierin cruciaal. 

Duurtijd
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Docente Katelijne Crommen beschikt over een jarenlange internationale ervaring in deze topics. Op 2 namiddagen in de Campus te Hasselt triggert zij je om meteen aan de slag te gaan. Belevingscreatie kan immers ook binnen jouw onderneming mooie resultaten opleveren. Katelijne werkt met concrete praktijkvoorbeelden uit haar rijke ervaring. Ook zal zij heel wat do’s and dont’s aanreiken. Bovendien leer je hoe je al door enkele eenvoudige aanpassingen klanten kan overtuigen van jouw meerwaarde. Al snel zie je het resultaat hiervan in je verkoopcijfers.

Na deze opleiding is het mogelijk een traject op maat aan te vragen om hier nog dieper op in te gaan. Vervolgens kan je in het najaar inschrijven voor het langlopende traject tot Customer Experience Manager.

Docente:

Katelijne Crommen - Katelijne begon haar carrière als Visual Merchandiser wereldwijd voor de Premaman Franchise Winkels (instore, opleidingen, marketing), Retail manager bij Veritas (nieuw concept winkels opgezet) en Visual Merchandise manager voor de JBC winkels. Momenteel is zij Assistent bij concurrentiebezoeken voor een Nederlandse organisatie van supermarktwinkels. Verder beschikt zij over een brede kennis op vlak van marketing en personal branding.

Doelgroep

Elke ondernemer die door middel van klantbeleving en een optimale ervaring de strijd wil aangaan met de webshops of net een gecombineerde strategie webshop/fysieke winkel wil leren opzetten.

(Ben je tewerkgesteld in PC336? Dan kan je GRATIS deze opleiding volgen via Liberform! Inschrijven doe je dan via volgende link: https://www.liberform.be/cms/showpage.aspx?id=5674

Customer Experience:

- do's and don'ts

- relatie met marketing

- beleving brengen

- instore communicatie

- waardeperceptie

- ...

De cursus wordt georganiseerd in kleine groepen waardoor er ruimte is voor persoonlijke cases en vragen.

 

  • Hasselt

Facebookmarketing

€150.00 €123.97
  • Hasselt

Summer School: Spreken voor een groep

€195.00 €161.16
  • Hasselt

Summer School: E-mailmarketing

€150.00 €123.97
  • Hasselt

Summer School: Netwerken

€155.00 €128.10
  • Hasselt

Social Selling

€195.00 €161.16