Customer Experience: praktische tips voor retail

Ervaar je ook dat het overtuigen van klanten steeds moeilijker wordt? Lijkt het je een onmogelijke opgave op te boksen tegen de wildgroei aan webshops met hun super voordelige tarieven? Geen paniek! Je sales vooruit helpen is echt wel mogelijk.
Het creëren van beleving en een positieve klantervaring zijn hierin cruciaal. In deze 2 sessies trachten we enkele duidelijke en meteen toepasbare tips voor het introduceren van een geoptimaliseerde Customer Experience binnen de retailsector mee te geven.

Genk T2-campus

18/03/2019

m nm
d
w
d
v
z
z
Inschrijvingsprijs
Duurtijd
  • 2 sessies op 2 weken
Locatie
  • Genk T2-campus
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Op 2 namiddagen in de gloednieuwe T2 Campus triggert de docent je om meteen aan de slag te gaan. Belevingscreatie kan immers ook binnen jouw onderneming zonder grote veranderingen of zweverige ideeën snel mooie resultaten opleveren. Men werkt met concrete praktijkvoorbeelden uit de sector. Ook worden heel wat do’s and dont’s aangereikt. Bovendien leer je hoe je al door enkele eenvoudige aanpassingen klanten kan overtuigen van jouw meerwaarde. Al snel zie je het resultaat hiervan in je verkoopcijfers.

Na deze opleiding is het mogelijk een traject op maat aan te vragen om hier nog dieper op in te gaan. Vervolgens kan je in het najaar inschrijven voor het langlopende traject tot Customer Experience Manager.

Doelgroep

Elke ondernemer uit de retailsector die door middel van klantbeleving en een optimale ervaring de strijd wil aangaan met de webshops of net een gecombineerde strategie webshop/fysieke winkel wil leren opzetten.

Customer Experience:

- do's and don'ts

- relatie met marketing

- beleving brengen

- instore communicatie

- waardeperceptie

- ...

*De cursus wordt georganiseerd in kleine groepen waardoor er ruimte is voor persoonlijke cases en vragen.

Genk T2-campus

m nm
d
w
d
v
z
z

18/03/2019

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€123.97
Incl.€150.00

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 40% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 86.779
  • KO** 74.382

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • Hasselt

Netwerken

€155.00 €128.10
  • Genk T2-campus

Videomarketing

€150.00 €123.97
  • OFFICENTER GEEL

Hoe maak ik mijn bedrijf zichtbaar op facebook?

€150.00 €123.97
  • Hasselt

Facebookmarketing

€150.00 €123.97
  • Hasselt

Hoe maak ik mijn bedrijf zichtbaar op LinkedIn?

€150.00 €123.97