Google Ads (voorheen AdWords)

Klanten zoeken steeds meer naar diensten en producten online. Een van de belangrijkste kanalen voor online adverteren is Google Ads (het vroegere Google Adwords). Google Ads biedt de mogelijkheid om advertenties te plaatsen in de Google zoekmachine, maar ook op websites, op YouTube en in applicaties voor smartphone en tablets. Op Google vind je heel wat online trainingsmateriaal. In deze cursus helpen wij je om door het bos de bomen te zien. We geven een algemene inleiding over de manier waarop Google Ads werkt en waar je online hulpmiddelen vindt om een Google advertentiestrategie uit te bouwen, je campagnes op te zetten en te evalueren.

Genk T2-campus

29/09/2018

Genk T2-campus

01/12/2018

Genk T2-campus

16/02/2019

Genk T2-campus

27/04/2019

Inschrijvingsprijs
Sector
Duurtijd
  • 2 sessies op 2 weken
Locatie
  • Genk T2-campus
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Na deze opleiding kun je beter kiezen of je zelf aan de slag gaat met Google Ads of toch liever je advertentiecampagnes uitbesteedt. In dit laatste geval krijg je in deze cursus concrete tips om je campagneteam beter aan te sturen en te evalueren.

Doelgroep

  • Ondernemers en marketingmanagers die plannen hebben om via Google te adverteren
  • Ondernemers en marketingmanagers die hun campagneteam beter willen begrijpen, aansturen en evalueren
  • Iedereen die nog extra tips wil voor het behalen van het Google Ads-certificaat

Om voor deze cursus in te schrijven is het belangrijk dat de deelnemers een eerste ervaring hebben met marketingcampagnes. Ook is het handig om alvast een Google Account te maken.

 

  • Inleiding tot Google Ads en de verschillende advertentiemogelijkheden (Search, Display, Shopping, Video en Apps)
  • Toelichting over de Google Ads interface: structuur van de account, online hulpmiddelen om campagnes te optimaliseren en te evalueren
  • Tips & tricks om je online campagneteam aan te sturen en te evalueren
  • Inleiding tot het behalen van een Google Ads-certificaat - online trainingsmateriaal, tips om te oefenen voor het online examen

 

Genk T2-campus

29/09/2018

Start Einde Tijdspanne
za 29/09/2018 09:00 12:00 3 uur
za 06/10/2018 09:00 12:00 3 uur

Genk T2-campus

01/12/2018

Start Einde Tijdspanne
za 01/12/2018 09:00 12:00 3 uur
za 08/12/2018 09:00 12:00 3 uur

Genk T2-campus

16/02/2019

Start Einde Tijdspanne
za 16/02/2019 09:00 12:00 3 uur
za 23/02/2019 09:00 12:00 3 uur

Genk T2-campus

27/04/2019

Start Einde Tijdspanne
za 27/04/2019 09:00 12:00 3 uur
za 04/05/2019 09:00 12:00 3 uur
Irene Koren

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€219.01
Incl.€265.00

Andere kosten

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 40% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 153.307
  • KO** 131.406

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • Genk T2-campus

Professionele websites bouwen met WordPress

€395.00 €326.45
  • Genk T2-campus

Chatbots

€325.00 €268.60