Google AdWords Fundamentals certified

Digitaal adverteren via Google zorgt voor een belangrijke impact op elke onderneming, ongeacht de grootte, het doelpubliek en de sector. Heel wat marketingdiensten besteden digitaal adverteren uit aan specialisten of huren een jonge medewerker in om digitale campagnes uit te werken. Toch is het belangrijk dat iedereen die betrokken is de mogelijkheden en basisbeginselen van Google Advertising volledig begrijpt.

Sector
Duurtijd
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

In deze cursus leer je de basisbegrippen van Google Advertising en krijg je inzicht in de waarde van online adverteren. Tijdens de cursus behandelen we de theorie, zodat je thuis onmiddellijk aan de slag kan met je eigen campagne.  Je leert hoe je de prestaties van je campagne kunt meten en optimaliseren. Tenslotte geven we ook tips over hoe je kan slagen voor het Fundamentals examen.

Doelgroep

Iedereen die een online campagne via Google Advertising wil gebruiken: medewerkers uit een marketingafdeling, (toekomstige) marketingmanagers, zaakvoerders van KMO’s en eenmanszaken. Enig inzicht in traditionele marketingbegrippen is vereist voor deze opleiding.

Deze opleiding bereidt deelnemers voor op het examen Google Advertising Fundamentals.
Tijdens drie lesmomenten overlopen we de studiegids, tijdens het vierde lesmoment kunt u deelnemen aan het online examen.

In deze cursus leer je de basisbegrippen van Google Advertising en krijg je inzicht in de waarde van online adverteren. Tijdens de cursus behandelen we de theorie, zodat je thuis onmiddellijk aan de slag kan met je eigen campagne.  Je leert hoe je de prestaties van je campagne kunt meten en optimaliseren. Tenslotte geven we ook tips over hoe je kan slagen voor het Fundamentals examen.

  • Genk

Eenvoudig een webshop bouwen met WordPress

€165.00 €136.36