Medewerker Customer delight

Hoe loyaal zijn jouw klanten? Zeggen jouw klanten wel eens 'Wauw, dat heb je goed gedaan'? Met deze opleiding leer je hoe je jouw tevreden klanten kan transformeren tot jouw enthousiaste ambassadeurs.

Hasselt

26/01/2021

m
d av
w
d
v
z
z
Inschrijvingsprijs
Duurtijd
  • 5 maanden
Locatie
  • Hasselt
Kenmerken opleiding
  • Langlopende opleidingen
  • Beroepsopleiding
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Een enthousiaste klant heeft een positieve invloed op je medewerkers en zal je vaker over de vloer krijgen dan een tevreden klant. Ruim 85% van de enthousiaste klanten zal je bovendien aanbevelen bij anderen. In een tijdperk waar we het vooral moeten hebben van mond-tot-mond reclame, van snelle aanbevelingen via social media enz. is het dus belangrijk niet enkel te gaan voor een tevreden klant, maar voor een oprecht enthousiaste klant: we gaan voor customer delight.

In deze opleiding geven we je de tools mee om de wensen en noden van je klant in kaart te brengen en je dienstverlening of je verkoopstrategie hierop af te stemmen. 

In een inleidende module gaan we wat dieper in op de betekenis van customer delight, geven we toelichting bij een aantal begrippen, reiken we tools aan om de wensen in kaart te brengen en een vertrouwensrelatie me je klant op te bouwen. Vervolgens gaan we aan de slag en gaan we wat dieper in op de achtergrond van je diverse klanten. Tot slot lichten we toe hoe je de weg die de klant aflegt praktisch in kaart brengt en hoe je nagaat of je klant tevreden is... Correctie: hoe enthousiast jij je klant kreeg!

Doelgroep

  • Professionals in een kwaliteitsteam
  • Medewerker van een klantendienst
  • Iedereen die met klanten in contact
  • Medewerkers die een beter inzicht willen in aspecten met betrekking tot klantentevredenheid
  • Iedereen die streeft naar customer delight

Module customer delight (32u) 

  • Betekenis van customer delight management
  • Service excellence model
  • Mogelijkheden om customer delight in te zetten
  • Word of mouth marketing
  • Net promotor score
  • Werken met emoties
  • Wat zijn loyale klanten?
  • Klantentevredenheid versus customer delight
  • Meetbaarheid van customer delight
  • Het opbouwen van een vertrouwensrelatie met klanten

Module Buyer persona (12u)

  • Introductie buyer persona
  • Voordelen en valkuilen van een buyer persona
  • Data verzameling
  • Tools en templates voor het maken van een buyer persona
  • Ontwikkeling van buyer persona

Module Customer journey (24u)

  • Introductie customer journey
  • Voordelen
  • Touchpoints identificatie
  • Integratie van online en offline kanalen
  • Meten van de customer journey

 

Hasselt

m
d av
w
d
v
z
z

26/01/2021

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€326.45
Incl.€395.00

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 30% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

  • Vlaams opleidingsverlof mogelijk

    Dit is de hervormde versie van betaald educatief verlof. Meer informatie over Vlaams opleidingsverlof vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 261.16
  • KO** 228.52

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • Hasselt

Voltijdse dagopleiding Accountmanager

€1150.00 €950.41