Office assistant - administratief bediende

€ 495.00 incl.
€ 409.09 excl. BTW

Office assistant - administratief bediende

Ambieer je een toffe job in de administratie? Heb je voeling met talen en ben je sterk in organisatie? Check!

Als office assistant ben jij de administratieve duizendpoot die de administratie in een bedrijf of organisatie op volle kracht doet draaien. Je bent dikwijls het eerste aanspreekpunt en/of het gezicht van het bedrijf en mogelijk ook de rechterhand van de directeur. Je doet de (handels)correspondentie, houdt agenda's bij, maakt presentaties en kan zelfstandig je taken organiseren en verwerken.

€ 495.00 incl.
€ 409.09 excl. BTW
Inschrijven Ik heb een vraag

In detail

De opleiding office assistant heeft als doel cursisten op te leiden zodat zij vertrouwd zijn met alle basisvaardigheden van administratief werk en in staat zijn deze in de praktijk toe te passen. Na dit basistraject kan je je desgewenst nog verder verdiepen in een gespecialiseerde uitstroomopleiding (bv. medical management assistent, sales assistant, office manager...) die vanaf 2023 aangeboden zullen worden.

deze opleiding vervangt de vroegere opleiding administratief bediende.

diploma Hoger Secundair Onderwijs (HSO).  

Indien niet voldaan is aan de voorwaarde diploma HSO, kan je een gemotiveerde aanvraag indienen (motivatiebrief, eventueel gekoppeld aan intakegesprek), waaruit blijkt dat je het instapniveau reeds op een andere manier bereikt hebt.

 

 

Digital skills voor de Office Assistant -52u:

  • Word
  • Powerpoint
  • Excel
  • Outlook

Mondelingen en schriftelijke zakelijke communicatie - 32u:

  • Algemene communicatie
  • Klantgericht onthaal en telefoneren
  • Brieven schrijven
  • Verslagen maken
  • Klachtenbehandeling

Basis zakelijk Frans - 40u

Basis zakelijk Engels - 40u

Doelgericht, efficiënt en flexibel werken als Office Assistant - 28u: 

  • Focusmanagement- beheer van informatiestromen
  • Zelfmanagement en omgaan met veranderingen
  • Hybride werken-online samenwerken

Digitale trends en futureproof werken in de kantooromgeving - 20u: 

we bereiden je voor op de toekomst en leren je hoe je up-to-date kunt blijven

Extra kosten opleiding

Extra kosten opleiding
€ 200.00 incl.

Besparingen

Je kan opleidingscheques aanvragen voor deze opleiding. Hiervoor heb je volgende gegevens nodig. De aanvraag gebeurt via het WSE-loket
  • ODB-nummer: ODB-Z00598
  • Officiële opleidingsnaam : Office assistant - administratief bediende
  • Opleidingsverstrekker: Agentschap Innoveren en Ondernemen

Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SyntraPXL. Meer informatie over opleidingscheques.

Dit is de hervormde versie van betaald educatief verlof. Alles over het Vlaams opleidingsverlof.

Heb je nog een vraag?

Nog iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hieronder aan onze medewerkers en we helpen je graag verder.