Prospecteren 2020

Ooit kochten we adressenbestanden en dan gingen we die mensen opbellen, maar die tijd is voorbij. Anno 2018 leidt de klant de dans, maar beweeg jij mee op zijn ritme?

OFFICENTER GEEL NV

09/05/2019

Inschrijvingsprijs
Duurtijd
  • 2 sessies op 2 weken
Locatie
  • OFFICENTER GEEL NV
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Als je begrijpt wat jouw klanten beweegt, dan kan je ook op hun antwoorden en vragen anticiperen. Belangrijk is echter dat je de manier waarop aanpast aan de tijdsgeest en de nieuwe mogelijkheden waarlangs klanten te bereiken zijn. In deze cursus maak je kennis met de verwachtingen van de klant in de 21e eeuw. Uiteraard wordt daarin ook het belang van Social Media benadrukt. De docent brengt je op de hoogte van de nieuwste manieren voor het genereren van data. Je leert exact waar en hoe je kwaliteitsvolle data kan vergaren zonder daar zelfs maar 1 euro voor te moeten betalen. Kortom: door je in te schrijven voor deze cursus kan je achteraf op een comfortabele manier en via de juiste kanalen de doelgroep benaderen waaruit net jij je klanten haalt!

Docent - Geert Knockaert:

Geert (39 jaar) heeft een opleiding  als lic. Vertaler Frans/Spaans. Na enkele interne commerciële functies en verschillende ervaringen in het volwassenenonderwijs (CVO) als docent verkoopmedewerker en vreemde talen, besloot hij in 2015 om het roer helemaal om te gooien en een eigen zaak op te richten. Klanten vinden is geen gemakkelijke opdracht, maar wel een bijzonder boeiende. En eentje die lijkt te werken. Die ervaring deelt hij graag met jullie.

Doelgroep

Voor iedereen die nieuwe klanten tracht te vinden maar nog niet op de hoogte is van de technieken anno 2017 en verder.


- Omdenken: we starten met een oefening om vanuit een breder, verrassender perspectief te leren denken.
- Wat verwacht de klant in de 21e eeuw?
- De gemiddelde klant bestaat niet. Via een oefening gaan we op zoek naar jouw échte klanten.
- Customer journey: hoe kom je op de klantenradar en hoe blijf je daar?
- Kwaliteitsvolle netwerken
- Belang van social media. Hoe word je online opgemerkt?
- Stop met verkopen, word specialist. Over het belang van bloggen. We leren om een pakkende boodschap te schrijven.
- Verzamelen van kwaliteitsvolle leads. Adressenbestanden aankopen is verleden tijd, verzamel zelf kwaliteitsvolle data.
- Deel info, maak een e-book. Welke tips wil jij met de wereld delen?
- Beleven om te overleven. Hoe kan je je klanten een onvergetelijke ervaring laten beleven en zo het verschil maken?

OFFICENTER GEEL NV

Kleinhoefstraat 5 , 2440 GEEL

09/05/2019

Start Einde Tijdspanne
do 09/05/2019 09:00 12:00 3 uur
do 09/05/2019 13:00 16:00 3 uur
do 16/05/2019 09:00 12:00 3 uur
do 16/05/2019 13:00 16:00 3 uur

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€487.60
Incl.€590.00

Andere kosten

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 40% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 341.32
  • KO** 292.56

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • Hasselt

Succes met Instagram (basis)

€150.00 €123.97
  • Hasselt

Mystery Shopper

€275.00 €227.27
  • Hasselt

Marketing & salesverantwoordelijke

€420.00 €347.11
  • Hasselt

Organisator van evenementen

€420.00 €347.11
  • Hasselt

Voltijdse dagopleiding Marketing & event manager

€995.00 €822.31