Summer School: Succes met LinkedIn en Google Ads

Je digitale reputatie is vandaag belangrijker dan ooit! Vandaag doen we dat via het meest ‘professionele’ sociale netwerk LinkedIn. LinkedIn is echter zoveel meer dan een tool om te connecteren en netwerken. Via LinkedIn gaan professionele recruiters vandaag op zoek naar interessante profielen, ondernemers zoeken nieuwe business leads, je connecteert vlot met professionals in een vakgebied en kan trends en ontwikkelingen volgen... Kortom met LinkedIn hou je de vinger aan de pols en plaats je jezelf, als je dat wil, in de spotlight. Daarnaast is ook het inzetten van Google Ads een efficïente manier om klanten te winnen, als je weet hoe!

Genk T2-campus

21/08/2020

m
d
w
d
v d
z
z
Inschrijvingsprijs
Duurtijd
  • 1 sessie
Locatie
  • Genk T2-campus
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Connecteren, jezelf in de kijker zetten, leads genereren, vinger aan de pols houden... Als het dat is waar je naar op zoek bent, dan biedt deze zomercursus je wat je nodig hebt om succesvol, efficiënt en effectief te zijn met LinkedIn en Google Ads. We starten de zomerse voormiddag met een interactieve hands-on training waarbij we samen de kracht van LinkedIn verkennen en inzetten. In de namiddag leren we je hoe je Google Ads kan inzetten. Google Ads gebruiken kost geld, dus creatief zijn en werken met kennis van zaken, lonen hier zeker de moeite. 

 

Docenten:

Erendiz "die van LinkedIn" Ates - verzorgt als officiële LinkedIn ambassadeur praktijkgerichte opleidingen en coaching op vlak van LinkedIn, social media & online branding. Hij geeft vele bedrijven en professionals een stevige LinkedIn boost. Hij is medezaakvoerder van AZ-Solutions.

Simon Matalucci is een expert op het gebied van SEA en werkt momenteel als marketing coördinator bij Mercedes Claes & Zonen en GMS-Leuven. Dit na jaren ervaring bij De Witte Communicatie. In partnership met AZ-Solutions boost hij kleine en grote bedrijven met gerichte en haalbare advertising.

Doelgroep

Elke zaakvoerder, ondernemer of medewerker die zijn bedrijf op een professionele manier en positief zichtbaar wil maken op LinkedIn en via Google Ads

Voormiddag:

  • Opvallen met een sterk LinkedIn profiel (voor jezelf en voor je bedrijf)
  • Authentiek connecteren met je netwerk en leads genereren
  • Meer views halen met goede posts
  • Een gerichte Q&A voor al jouw vragen

Namiddag:

  • Creatie en beheer van een Google Ads-account
  • Een Google Ads-budget instellen
  • Regio bepalen waar je advertentie zichtbaar zal zijn
  • Waarom zijn juiste zoekwoorden en advertentietekst belangrijk
  • Meten van Google Ads-campagne resultaten

Opgelet: eigen laptop/device is nodig. Een eigen bedrijfspagina om mee te werken is een pluspunt, maar geen must.

Genk T2-campus

m
d
w
d
v d
z
z

21/08/2020

Erendiz Ates

Inschrijvingsgeld voor deze opleiding*

* De vermelde prijs is de prijs voor het eerste cursusjaar.

Excl.€161.16
Incl.€195.00

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille

    De kmo-portefeuille is een subsidie van de Vlaamse Overheid waardoor je tot 30% van je inschrijvingsgeld kan recupereren. Kijk hier hoe dit in zijn werk gaat.

  • opleidingscheques

    Bespaar elk jaar tot 125 euro bij SYNTRA Limburg. Meer informatie over opleidingscheques vind je hier.

  • Vlaams opleidingsverlof mogelijk

    Dit is de hervormde versie van betaald educatief verlof. Meer informatie over Vlaams opleidingsverlof vind je hier.

KMO-portefeuille

Erkende dienstverlener
  • MO* 128.93
  • KO** 112.81

Netto verschuldigd bedrag voor:

* middelgrote ondernemingen
** kleine ondernemingen

  • Genk T2-campus

Summer School: Succes met Facebook

€195.00 €161.16
  • Genk T2-campus

Summer School: Succes met Instagram

€195.00 €161.16
  • Genk T2-campus

Summer School: Succes met vloggen, tips en tricks

€195.00 €161.16
  • Pelt
  • Hasselt

Social media consultant

€495.00 €409.09
  • Hasselt
  • ONLINE
  • Genk T2-campus

Succes met Instagram (basis)

€155.00 €128.10