Verkopen voor niet-verkopers
Voor wie werk jij: voor een baas of voor je klanten?
Traditioneel besteden ondernemingen alleen veel aandacht aan de commerciële vaardigheden … van hun verkopers. Dat is jammer, want ook niet-verkopers komen dagelijks in contact met klanten.
Sector
Duurtijd
- Onbekend
Locatie
- Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
- Kortlopende opleidingen
- Bijscholing
Bespaar op je opleiding
- kmo-portefeuille
opleidingscheques
Heb je vragen over deze opleiding?
Over de cursus
Een goede eerste indruk achterlaten, behoeftes creëren en de juiste acties ondernemen: laat de kans nooit liggen om met jouw onderneming écht het verschil te maken.
Deze workshops zijn bedoeld voor elke professionele medewerker voor wie verkopen niet de hoofdtaak is (administratieve en boekhoudkundige medewerkers, calculators, techniekers, …). Je leert hoe je een commerciële houding aanneemt en hoe je van een klantgerichte afdeling een klantgerichte onderneming maakt.
Digitale opleidingscheques
Je kan helaas op dit moment voor deze opleiding geen opleidingscheques aanvragen.
Voor wie?
Doelgroep
- ondernemers
- start-ups
- accountmanagers
- administratieve medewerkers (back- en frontoffice)
- boekhoudkundige medewerkers
- technische medewerkers
- calculators
- ...
Programma
Topics:
• Klantgerichtheid, wat is dat eigenlijk? Waar staat jouw onderneming voor? (identiteit)
• Doelgroep: wie zijn jouw klanten?
• Hoe geef je klanten een topbeleving?
• De nieuwe generatie: hoe denkt en handelt de klant anno 2019?
• Hoe stel je de juiste vragen?
• Luister je wel echt naar de klant?
• De niet-verkoper als verlengstuk van de verkoper. Hoe herken je opportuniteiten en hoe ga je hiermee om?