Verkopen voor niet-verkopers

Voor wie werk jij: voor een baas of voor je klanten?

Traditioneel besteden ondernemingen alleen veel aandacht aan de commerciële vaardigheden … van hun verkopers. Dat is jammer, want ook niet-verkopers komen dagelijks in contact met klanten.

Duurtijd
  • Onbekend
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Kortlopende opleidingen
  • Bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Een goede eerste indruk achterlaten, behoeftes creëren en de juiste acties ondernemen: laat de kans nooit liggen om met jouw onderneming écht het verschil te maken.

Deze workshops zijn bedoeld voor elke professionele medewerker voor wie verkopen niet de hoofdtaak is (administratieve en boekhoudkundige medewerkers, calculators, techniekers, …). Je leert hoe je een commerciële houding aanneemt en hoe je van een klantgerichte afdeling een klantgerichte onderneming maakt.

Doelgroep

- ondernemers

- start-ups 

- accountmanagers 

- administratieve medewerkers (back- en frontoffice)

- boekhoudkundige medewerkers 

- technische medewerkers 

- calculators

-  ...

Topics:

• Klantgerichtheid, wat is dat eigenlijk? Waar staat jouw onderneming voor? (identiteit)
• Doelgroep: wie zijn jouw klanten?
• Hoe geef je klanten een topbeleving?
• De nieuwe generatie: hoe denkt en handelt de klant anno 2019?
• Hoe stel je de juiste vragen?
• Luister je wel echt naar de klant?
• De niet-verkoper als verlengstuk van de verkoper. Hoe herken je opportuniteiten en hoe ga je hiermee om?

  • Genk T2-campus

Dag van de Bemiddeling

€121.00 €100.00
  • Hasselt

Commercieel bellen

€195.00 €161.16
  • Genk T2-campus

Communicatie bij werken in teamverband

€225.00 €185.95
  • Hasselt

Klachten en conflicten in een medische omgeving

€85.00 €70.25